lauantai 6. huhtikuuta 2013

duck pictures!






pulska kuin sorsa




Kävin sit tänään aamulla ihan tossa lähijärvellä joka on mun kotoo noin 100m päässä.
Otin ihan muuten vaan mun vanhan puolijärkkärin mukaan ja jätin si järkkärini kotiin.Olin sin Dragonin kanssa ihan jäällä ja huomasin yhden sorsaparin lentävän kohti jokea.No tottakai minä si kiirehdin joelle ja näin siellä sit yli kuusi sorsaa ja päätin samalla ottaa kameran pois kameralaukusta.Siinä sitten kuvailin sorsia melkein puolisentuntii ja Dragon vain nukku pehmeällä ruohikolla tyytyväisenä.Olihan se ihan kiva nähdä vanhoja tuttuja ja samalla näin sit sorsan jonka olen nähnyt Ahvenisjärvellä jo kaksi vuotta.Tarkoitan tuolla lauseella siis tuota sorsan ja ankan risteytystä joka on vähän suurempi kuin muut sorsat ja on erivärinen :3
Eilen illalla kyllä näin vähän enemmän sorsia jäällä,mutta en viittiny si alkaa kuvailemaan,koska kuvista tulisi kauheen puhkipalaneita ja enkä salamlla halua kuvata,kun niistä kuvista tulee sit ihan mössöjä :cOnneksi sitten tänään pääsin kuvailemaan niitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti