keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

vain vesipisaran päässä







Viikko sitten oli kauhee sade ulkona, joka loppui parin tunnin kuluttua. Sen jälkeen päätin mennä ulos kuvailemaan märkiä kukkia ja lehtiä. Oli aivan mahtavaa kuvailla ulkona, kun kaikki oli niin märkää. En jaksanut ottaa tamronia ulos, joten päätin ottaa 18-55mm lelun ulos. Minusta ihan kivaa jälkeä kyseinen linssi teki. Palautetta saa antaa, ja olisi hyvä jos sitä tulisi :)

Jotkut varmaan huomasivat pieniä muutoksia blogissa. Nimittäin pari päivää sitten vähän uudistelin blogin ulkoasua. Toivottavasti pidätte siitä, ja palautetta saa antaa myös ulkoasusta. Itse olen myös tässä miettiny blogille uutta nimeä, koska tämä "naturalworld" nimi on alkanu kyllästyttää minua paljon. Olisin todella kiitollinen niille, jotka ehdottaisivat jotain kivoja nimiä blogille, mielellään englanninkielisiä :)Nimen ei tarvitse liittyä luontoon mitenkään. Hyvät vaput myös teillekkin!

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia�� Uskomatonta, että sait noi kuvat 18-55mm objektiivilla!��
    Ja pienenä kritiikkinä, pisteen jälkeen tulee välilyönti, ennenkuin alkaa uusi lause:) Lisäksi ton "todista ettet ole robotti" jutun vois otta pois, kommentointi olisi helpompaa ja nopeampaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onks mulla sellanen käytössä :o Mä luulin, et oon sen piilottanu.

      Poista
  2. Wau! :o

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Neljäs kuva on mun lemppari, kivaa jälkeä ottaen huomioon putkesi :D Kuvakulmia pohtisin muutamissa kuvissa uudelleen, mutta olkoot :p miten olisi kameran matkassa, kamera matkassa tai joku vastaava :D

    -zennytintti.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. todella kauniita kuvia, varsinkin kun kuvasit tuolla putkella! :)

    VastaaPoista