tiistai 25. maaliskuuta 2014

Piirustuksiani



Monta kuukautta sitten olen luvannut näyttää omia piirustuksiani tässä blogissa, mutta olin kokonaan unohtanut asian ja vasta pari päivää sitten muistinkin koko asiasta.
Olen aloittanut piirtämisen jo päiväkodista asti, mutta jossain vaiheessa taisin pitää noin puolen vuoden tauon piirtämisestä, koska tuntui siltä että en osaa yhtään piirtää ja luovutin.Onneksi deviantart sai minut taas piirustustuulelle :)Tällä hetkellä piirrän melkein joka päivä.Piirustuksia ja piirustusvälineitä varten mulla on käytössä yksi iso kaappi ja miljoona paperia.

Kommenttia olis todella kiva saada noista kuvista(2012-2013), jotka ovat tuossa videossa.Haluaisin kysyä muilta ihmisiltä mitä mieltä he olisivat siitä, jos alkaisin joskus julkaista tässä blogissa omia piirustuksia.

4 kommenttia:

  1. Todella hienoja piirustuksia. Itsekkin piirrän,mutta en ole pariin vuoteen kunnolla piirtänyt. Pitäisi taas aloittaa piirtäminen uudestaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piirtäminen on hyvää ajankulutusta, ainaskin minun kohdalla :D

      Poista
  2. http://polarbearcassu.blogspot.fi/p/piirustuksia.html
    Piirustukset tehty kivi ja kanto :D

    VastaaPoista
  3. Tosi hienoja kaikki!! Itsekin rakastan piirtämistä, ja itseasiassa olen tubessakin (tällä nimellä) piirtelemässä koiria :D blogias on tosi kiva seurailla!

    VastaaPoista